Trening

«Stressmestring, økt hjernekapasitet og velbehag»

Mange opplever usunt stressnivå og andre livsstilplager. Vi viser hva du kan gjøre for en bedre hverdag og hvor du kan finne noen løsninger.

«Slipp tankene, reduser stresset og åpne sinnet»

I meditasjon lærer du å slippe tankene og åpne opp sinnet ditt. Forskning viser oppsiktsvekkende resultater når det gjelder meditasjon;
• Hjernekapasiteten økte på få uker
• Stressnivået minsket
• Lykkefølelsen økte

«Null stress og fysisk styrke»

har en lang tradisjon for å øke den fysiske styrken og velbehaget. Meditasjon og Yoga utfyller hverandre og passer alle.

Det er imidlertid  viktig å lytte til kroppen og gi seg når det strekker for mye. Har du spesielle hensyn å ta kan du prøve medisinsk Yoga.

Du kan praktisere Yoga hjemme eller hva med en Yoga reise?

Yogareise
Foto fra : http://www.sivananda.org/about/

«Øyeblikkets gleder»

Å være mer tilstede i øyeblikket og slippe taket i fortid og fremtid kan gjøre oss mer oppmerksomme på øyeblikkets gleder. Mindfulnes kan hjelpe deg å glede deg over tilvsærelsen her og nå og mestre stress. Det er en form for meditasjon men med fokus på tilstedeværelse. Slipp tankene fri – du får energi!

Les mer i bloggen om mindfullness kurs her

«Endre livet med litt hjelp»

kan gi god veiledning når man ønsker å endre noe i livet sitt; arbeid, indre trygghet, utdanning.

lifeweel
Foto fra: http://balanseihverdagen.no/coaching/

Vi kommer snart med kursoversikter nær deg.